De tweede thuiswedstrijd voor Dunas 1 staat op het programma. Op zaterdag 28 september om 15:00 uur speelt Dunas 1 tegen Thor 1. Bij deze wedstrijd is Dunas E2 het team van de week en kunnen alle jeugdleden van Dunas voorafgaand aan de wedstrijd van Dunas 1 wedden met Stokkie.

Op dit moment is Dunas 1 met vijf punten uit drie wedstrijden de koploper in de poule. Nu is het tijd voor de returns! De tegenstander van deze week, Thor, is eerder met 10-13 verslagen en ook voor de komende thuiswedstrijd is Dunas 1 er weer op gebrand om te winnen. Voorafgaand aan Dunas 1 speelt Dunas A1 thuis om 12.00 uur tegen VEO A1 en Dunas 2 om 13.30 uur tegen VEO 3. Deze wedstrijden op het veld wil je niet missen!

Doordat de E2 het team van de week is, mogen zij voorafgaand aan de wedstrijd oplopen met de spelers van Dunas 1, waarna zij de spelers ook hard kunnen aanmoedigen.

Natuurlijk hopen we veel meer jeugdleden te zien komende zaterdag, waarbij we ook weer gaan wedden met Stokkie! Om 14.30 uur kunnen alle jeugdleden, dus iedereen van de A t/m de Kangoeroetjes, bij Stokkie een kaartje komen halen. Op dit kaartje kan je voorspellen hoeveel strafworpen er worden gegeven, welk team het eerste doelpunt scoort en hoeveel doelpunten Dunas scoort. Om 14.50 uur kunnen de laatste kaartjes worden ingeleverd en is het belangrijk om Dunas heel hard aan te moedigen. Na afloop van de wedstrijd wordt er gekeken wie de juiste antwoorden heeft gegeven en vindt de prijsuitreiking plaats.

Tot zaterdag!