Labels: Grote Clubactie

Afgelopen zaterdag is de Grote Clubactie van start gegaan en wat een tussenstand hebben we al na het eerste weekend!

We hebben al iets meer dan 425 loten verkocht, wat betekent dat we al op 30% van ons streefbedrag zitten!

Guus (F1) nam heel slim zijn boekje mee naar het veld om bij de thuisspelende senioren en supporters een rondje te maken. Ook Kangoeroe Klupleden - die eigenlijk nog geen loten hoeven te verkopen - Juun, Vigo en Loek wilden zijn voorbeeld volgen en vroegen om een verkoopboekje om loten te verkopen. Dit resulteerde in heel wat verkochte loten!

Ook Kathleen (D1), Ellie (D2) en Leon (E1) hebben hun verkoopskills al goed ingezet, zij hebben net als Guus al een medaille verdient. Deze verdien je door minimaal 25 loten te verkopen. Maar, ook als je minder loten verkoopt ben je al voor Dunas een topper!

Verkoop je 40 loten of meer, dan kun je je aan het einde van de Grote Clubactie opgeven voor de Kids-verkoopwedstrijd. Dit moet je wel zelf even doen, maar hier zijn voor de 1.000 beste lotenverkopers van Nederland hele leuke prijzen te winnen. En voor iedereen die zich opgeeft en niet in de prijzen valt is er sowieso een kleinigheidje.

Tips voor het verkopen van loten:

1. Vind je het aanbellen een beetje spannend, vraag dan familie of een vriendje/ vriendinnetje om met je mee te gaan.

2. Wil je lootjes verkopen aan kennissen/familie/vrienden die niet in de buurt wonen, stuur ze dan een Whatsapp berichtje met je verkooplink!

3. Ga je in de buurt langs deuren? Ga dan in je Dunas tenue. Zo zien mensen gelijk van welke vereniging bent!

4. Neem je boekje mee naar een verjaardag, burendag, het sportveld. Daar zijn lekker veel mensen die allemaal een lootje kunnen kopen.

A.s. zaterdag spelen er een hoop teams thuis, dus vergeet niet je boekje mee te nemen en een rondje te maken!