Vandaag is de nieuwe sport- en korfbalvereniging SV Dunas opgericht. Onze korfbalverenigingen Futura en Dubbel Zes hebben de krachten en ambities gebundeld in deze nieuwe club. Met veel inzet en in nauwe samenwerking met de leden en andere betrokkenen is de nieuwe vereniging gevormd. De vlag wappert, de hoofdsponsor is bekend. Vanaf september start de 1e competitie voor het ambitieuze en gezellige SV Dunas!

Onder het motto Plezier, leren en presteren presenteert SV Dunas zich vanaf 1 juli als nieuwe sport- en korfbalvereniging in Den Haag, met 16 jeugdteams en 6 seniorenteams. Op de vertrouwde plek, met een nieuwe hoofdsponsor – ROTS Van Leeuwen, professionals in HR – en in een nieuwe kantine in de clubkleuren turquoise en zwart.

Kersverse voorzitter Bart Klijn: “Met hulp van veel leden, ouders en andere vrijwilligers hebben we de afgelopen maanden gebouwd aan Dunas. Ik ben ontzettend trots op wat er in korte tijd is neergezet. Ik kijk er naar uit om met elkaar een nieuw hoofdstuk te starten in de Haagse korfbaltraditie op het Stokroosveld. In september gaan onze deuren letterlijk open en start de competitie in nieuwe clubkleuren. Ik kijk enorm uit naar dat moment en hoop dat we dan veel geïnteresseerden mogen ontvangen!”