Dunas heeft een eigen kledinglijn. Het wedstrijdtenue bestaat uit een wedstrijdshirt (turquoise - zwart), een zwart Dunas rokje/broekje en zwarte sportsokken. Onze selectie draagt Dunas kousen, een inloopshirt en trainingspak om het compleet te maken.

Wedstrijdtenue

Het Dunas wedstrijdtenue bestaat uit de volgende vaste onderdelen:

Voor alle leden geldt verplicht:

• Wedstrijdshirt
  • Dunas broek/rokje
  • Zwarte sportsokken

Extra voor selectie (in bruikleen)

• Wedstrijdshirt met nummer
  • Inloopshirt met nummer
  • Rokje/broekje
  • Trainingspak
  • Tas

Alle spelende leden krijgen aan het begin van het seizoen een wedstrijdshirt uitgereikt. Deze krijgen zij in bruikleen en is beschikbaar gesteld door onze hoofdsponsor Rots Professionals in HR. Met nieuwe leden wordt contact opgenomen zodra zij zich hebben aangemeld.
Het wedstrijdshirt mag alleen gedragen worden tijdens de wedstrijd, niet tijdens trainingen of in de vrije tijd. Bij vertrek dient het wedstrijdshirt te worden ingeleverd. Bij verzuim hiervan zijn de kosten van het shirt (€33.50) voor het vertrekkende lid. Deze kosten worden ook verrekend aan het lid bij verlies of als het wedstrijdshirt in zo'n beschadigde staat wordt ingeleverd, dat het niet meer door een ander lid gedragen kan worden.

Het zwarte rokje/broekje van Dunas is te bestellen via onze webshop en is van het merk Erima.

Verder dragen spelers zwarte sportsokken. Dunas kousen zijn voor hen geen verplichting, maar wellicht is het wel leuk om ze met het gehele team te dragen.
Dunas kousen zijn verkrijgbaar in de kantine en kosten €9.50.
Maten zijn:

Pupil: 30-35
Cadet:  33-37
Junior:  37-41
Senior: 41-44
Senior+:  44-47

Voor de A1 en de selectie geldt ook dat de verstrekte kleding niet in de vrije tijd gedragen mag worden.

Webshop

In samenwerking met Zeefdruk hebben we een webshop met daarin onze eigen Dunas kledinglijn.
In de webshop vind je:

• Korfbalrokje / -broekje
  • Trainingsjack
  • Trainingsbroek (let op; voor senior zijn er 3 lengtematen*)
  • Inloopshirt
  • Polo
  • Hoodie
  • Diverse tassen

* De lengtematen (kort -6 cm / normaal / lang +5 cm)

Sommige items kun je voorzien van je naam.

Je betaalt je bestelling via iDeal en je kunt het op een adres naar wens laten bezorgen (excl. verzendkosten).

Tip: wil je wat bestellen, kijk dan of je dit gezamenlijk met meerderen kunt doen, dan deel je de verzendkosten.

Kleding uit de webshop retourneren of ruilen kan niet!
In de kantine hebben we van de rokjes, broekjes, de trainingspakken en van de hoodies een passet aanwezig, zodat je weet welke maat je nodig hebt.
Wil je iets passen, vraag het aan Shirley of Jerney, of mail naar tenue@dunas-korfbal.nl.

Bruikleen

We gaan er van uit dat iedereen netjes met zijn kleding, die in bruikleen is, omgaat. Mocht je iets namelijk niet meer passen, dan kun je je wedstrijdshirt omruilen bij de Kledingcommissie.

Stop je met korfballen? Lever dan al je spullen die je in bruikleen hebt gekregen weer netjes in. Bij verzuim hiervan zijn de kosten van het shirt (€33.50) voor het vertrekkende lid.

Contact

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de Kledingcommissie: Shirley en Jerney (tenue@dunas-korfbal.nl).

Mis je iets in de webshop of heb je vragen/ suggesties, laat dat dan ook aan de kledingcommissie weten.