Dunas Zomerkamp FAQ

Versie: 12 april 2024

Dunas Zomerkamp
De eerste week van de zomervakantie staat al jarenlang in het teken van hét zomerkamp. Een week lang verblijven we met de deelnemers in een kamphuis of kamperen we. We doen o.a. leuke (bos)spellen, er zijn tochten, zingen bij een kampvuur, koken samen en keten voordat we gaan slapen. Een vet leuke week dus, waarin de deelnemers vaak ook nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken.

Wie mogen er mee?
Alle Dunas jeugdleden van de A t/m F.

Wanneer is het Dunas Zomerkamp?
We gaan altijd in de eerste week van de zomervakantie. Dit jaar is dat van zaterdag 13 t/m 20 juli 2024.

Waar gaan ze dit jaar heen?
Allee Kasterlee! Dunas gaat ook dit jaar weer kamperen bij de Hoge Rielen in Kasterlee, België. Dit betekent dat iedereen (ongeacht leeftijd) een geldig identiteitskaart/paspoort meeneemt. Zonder kan je helaas niet mee. Houd hier dus rekening mee, als je nog geen ID/paspoort hebt of als hij bijna verloopt.

Kan mijn kind maar een paar dagen mee?
Nee helaas, de kinderen kunnen alleen een volledige week mee.

Hoe kan ik mijn kind(eren) aanmelden?
Via het online aanmeldformulier. Aanmelden kan t/m 16 juni 2024.
Let op; nieuw dit jaar is het vol=vol principe. Er kunnen maximaal 80 deelnemers mee.
Een aanmelding is pas compleet als je het formulier hebt ingevuld én een aanbetaling hebt gedaan van €50,-.
Natuurlijk houden we jullie regelmatig op de hoogte van het aantal aangemelde deelnemers.

Gedurende het veldseizoen inventariseert de kampleiding soms bij kinderen of zij mee (willen) gaan. Dit geldt niet als aanmelding, maar geeft ons een beeld van het geschatte aantal deelnemers!

Wat zijn de kosten voor deze week en hoe kan ik betalen?
De kosten voor kamp proberen we altijd zo laag mogelijk te houden. Helaas hebben ook wij te maken met prijsstijgingen.
Het kampbedrag van komend jaar is totaal €200 per persoon (€50 aanbetaling en €150 dient uiterlijk 28 juni overgemaakt te zijn).

Naam: SV Dunas betreft Kamp
IBAN:
 NL33 INGB 0009 0116 96
o.v.v. Voornaam en achternaam kampganger(s)

We begrijpen heel goed dat dit best veel kan zijn voor iemand. Kom je er financieel niet uit, laat het ons weten en dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je vragen hierover, neem dan contact op met Victor en/of Jerney of stuur een mailtje naar kamp@dunas-korfbal.nl

Indien een deelnemer na (aan)betaling toch niet mee kan op kamp of vroegtijdig het kamp verlaat is er geen mogelijkheid tot teruggave van het kampgeld. Ook indien het gehele bedrag nog niet is betaald (dus alleen de aanbetaling) dient het volledige bedrag nog betaald te worden.

Wie zijn er allemaal leiding?
Annabel Vink, Bas Bosma, Eline Kersten, Elmo Noorlander, Jante de Lange, Jasmijn Zuiderwijk, Jerney de Jong (HKL), Joshi Lintjes (HKL), Kevin Harteveld, Marianne de Bruijn, Milou van Deventer, Nima de Bos, Olivier Oudsen, Sebastian van der Wilk-Koemans, Victor de Niet (HKL), Willem Kipp, Yeshe de Bos.

Hoe ziet het programma eruit?
Het echte programma geven we niet prijs, zodat het weer iedere dag een verrassing voor de kinderen is. Om een beetje een idee te krijgen; we spelen meestal 3 spellen op een dag, eten voornamelijk in onze groepjes waarbij de kinderen meehelpen met koken, hebben soms nog iets van het thema (dat kan een bijv. een tocht zijn) en als het kan, zitten we ook nog even bij het kampvuur. Tussendoor hebben de kinderen ook nog vrije tijd om lekker te chillen.

Waar kan ik de paklijst vinden?
De informatiebrief, paklijst en de toestemmingsformulieren voor komend jaar worden nog gepubliceerd. Die van afgelopen jaar vind je hier

Ik heb nog vragen, bij wie kan ik terecht?
Voor vragen of mededelingen kun je terecht bij de hoofdleiding (Joshi Lintjes, Victor de Niet en Jerney de Jong). Spreek één van ons aan of stuur een mailtje naar kamp@dunas-korfbal.nl.

Inschrijven kan via het online aanmeldformulier.

Volg ons op social media voor alle ins en outs rondom het Dunas kamp.
Wel zijn de pagina's besloten en alleen te volgen door ouders van deelnemers en Dunas-leden.