Sponsoren dragen in belangrijke mate bij aan de inkomsten van Dunas. En daar zijn we heel blij mee! We zijn vanaf de start in 2020 de samenwerking aangegaan met Rots Professionals in HR. Zij zijn onze hoofdsponsor.

Daarnaast hebben we een aantal andere sponsoren om ons heen verzameld. We streven naar duurzame samenwerking met meerdere partijen en personen. Dunas biedt verschillende interessante mogelijkheden voor sponsoring; banners op onze website en in onze nieuwsbrief, borden langs het veld of in de kantine, sponsor-momenten rond toernooien en een kampioenschap, etc. Het is altijd maatwerk, want het partnerschap moet ons beide passen.

Heb je ideeën of wil je hierover contact?  Stuur dan een mail aan bestuur@dunas-korfbal.nl. Onze sponsorcommissie ontwikkelt het sponsorbeleid de komende jaren.

Hoofdsponsor Rots Professionals in HR

Rots van Leeuwen bv - kortweg Rots - is een HR advies bureau. Voor tal van opdrachtgevers werkt Rots aan een gezonde relatie tussen werkgevers en werknemers.

Oprichter en directeur Petra van Leeuwen over haar samenwerking met Dunas. “Bij Rots geloven we er in dat verschillen tussen mensen en samenwerking in teams de binding sterker maken. Dat is belangrijk in organisaties en ook in sportteams. Ik zie parallellen met korfbalvereniging Dunas, waar jongens en meisjes samen spelen en iedereen welkom is. Daarom verbind ik me graag als hoofdsponsor aan de club. Samen kunnen we verder groeien.”

Het bestuur met hoofdsponsor Rots.

Overige sponsoren van Dunas