Ook dit jaar doet Dunas weer mee met de Grote Clubactie. De opbrengst van dit jaar komt geheel ten goede aan het Dunas Zomerkamp, zodat er o.a. in nieuwe tenten kan worden geïnvesteerd.

We kunnen geen betere investering dan in de leukste week van het jaar bedenken, dus hopen we dat ons enthousiasme overslaat op onze (jeugd)leden en een extra stimulans geeft om een hoge opbrengst te realiseren.
De huidige tenten gingen al mee toen kampleiders als jonge deelnemers van het Futurakamp meegingen, al zo'n 18 jaar geleden. Een aantal moeten worden vervangen en hopelijk kunnen we dus nieuwe aanschaffen en dat ze ook weer zolang mee kunnen gaan!
Daarnaast zijn er nog wat andere materialen die vervangen moeten worden.

We hopen natuurlijk dat we het bedrag van vorig jaar kunnen overtreffen, dat was toen €3.634,92.

Loten kunnen bij jeugdleden gekocht worden (digitaal of via hun lotenboekje) of via onze eigen verkooppagina.
Van ieder lot van €3,00 gaat €2,40 rechtstreeks naar ons doel.

De loten kunnen tot 13 november gekocht/verkocht worden en de trekking vindt op 28 november plaats.

Er zijn diverse prijzen te winnen, zowel voor de verkopers als kopers!

Verkoop je 25 of meer loten, dan ben je een topverkoper en krijg je een Grote Clubactie Medaille!
Verkoop je 40 of meer loten, dan kan je je aanmelden voor de Kids-verkoopwedstrijd.

Heb je een lot gekocht, dan is de winkans 1 op 10!
Hoofdprijs: €100.000,-
2e prijs: Skoda Kamiq
3e prijs: Reischeque Corendon voor 2 personen t.w.v. €2.500,-

Er zijn drie eindcijferprijzen: van een kaartje dat je kosteloos naar iemand kunt sturen, een maand gratis thuissporten tot een leuke stadsactiviteit.
Daarnaast zijn er ook aantal nieuwe prijzen dit jaar, namelijk een reischeque van €2.500,-, hele toffe handbagagekoffer, kampeer- en tuinaccessoires en diverse cadeaubonnen.

Wil je het hele prijzenpakket inzien, ga dan hierheen.

De Kansspelautoriteit heeft aan Stichting Samenwerkende Non-profit Loterijen (SNL), waarvan De Nationale Grote Clubactie onderdeel is, een vergunning verleend op 6 oktober 2021 onder kenmerk: 300115. Voor meer informatie: ssnl.nl. Speel bewust. 18+