In de kantine op het Stokroosveld is het altijd gezellig. Vanuit de kantine of vanaf het terras kun je naar de korfbalwedstrijden kijken onder het genot van een kopje koffie of frisdrank. Ook na de trainingen is er de mogelijkheid om gezellig na te praten en wat te drinken. We hebben hem gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken, maar in onze kantine hangt ook een AED apparaat. En natuurlijk zijn we in het bezit van een EHBO-doos en Ice packs. Deze bevinden zich bij de bar.

De kantinecommissie runt met hulp van een vast team barbeheerders en andere vrijwilligers de kantine wanneer deze geopend is. De komende jaren wil Dunas het aanbod steeds gezonder maken. In onze kantine schenken we vanzelfsprekend geen alcohol aan jeugd onder de 18 jaar. Verder is er pas alcohol te koop nadat de jeugd klaar is met spelen, en op dagen dat er alleen senioren spelen vanaf 13:00 uur. We zijn een actieve niet-roken vereniging. Dat doen we dus ook niet in het zicht van onze spelers en publiek. Ons gehele sportpark is rookvrij.

Openingstijden
De kantine is geopend tijdens trainingsavonden en gedurende wedstrijddagen. Regelmatig organiseert de kantinecommissie etentjes, klaverjasavonden en andere activiteiten. Op de website kun je in de agenda zien welke activiteiten er in de kantine gepland zijn.

Eten uit eigen keuken
Dunas beschikt over een goed uitgeruste keuken, waarin op zaterdag en zondag tosti’s en belegde broodjes gemaakt worden. Als we buiten trainen en spelen, is er elke vrijdag een maaltijd voor de leden. Hier kun je je voor aanmelden en ter plekke een bescheiden bijdrage voor betalen. Traditioneel wordt het buitenseizoen afgesloten met een Indisch buffet of een BBQ en dat is echt aanrader! Zalig eten en heel gezellig.

Bardiensten en Schoonmaken
Tijdens het veldseizoen hebben we een rooster met bardiensten. Ouders van jeugdleden worden ingedeeld om de kantinecommissie hierbij  regelmatig te helpen. In principe wordt je als ouder ingedeeld voor of juist na de wedstrijd van je kind, zodat je de wedstrijd zelf kunt kijken. Ook houden we met vrijwilligers de kantine en kleedkamers schoon. Dit is terug te vinden in een rooster dat tijdens het veldseizoen op deze website staat. Het rooster wordt ook gemaild naar de teamouder. Binnen het team wordt afgesproken wie welke dienst voor zijn rekening neemt.

Schoonmaakrooster
Als het veldseizoen start, vind je hier weer het wekelijkse schoonmaakrooster.

Verhuur
Wil je de kantine huren voor een feestje of andere gelegenheid? Neem dan contact op met de commissie over de mogelijkheden via kantine@dunas-korfbal.nl