Kom in beweging met KombiFit Dunas

Samen bewegen is gezond en gezellig! Daarom heeft KombiFit Dunas een gevarieerd en laagdrempelig bewegingsprogramma voor volwassenen ontwikkeld. KombiFit Dunas is voor leden, oud-leden, ouders van (jeugd-)leden én iedereen in de omgeving van het Stokroosveld die niet lid van Dunas is, maar wel graag weer wil sporten.

Iedere donderdagavond biedt KombiFit Dunas een tweetal trainingen aan.

Hardlooptraining

Onze ervaren hardlooptrainster Sanny neemt de groep deelnemers iedere week vanaf het Stokroosveld mee voor een rondje in de omgeving. De duinen zijn uiteraard een favoriete locatie. De hardlooptraining is afwisselend opgebouwd en gericht op individuele progressie.

Voor wie
De hardlooptraining is geschikt voor de licht gevorderde sporter (je kan minimaal 5 km achter elkaar lopen).

Elke donderdagavond van 19:00 uur tot 20:00 uur.

Verzamelen bij de kantine van Dunas op het Stokroosveld.

20 euro per 4 weken
Proefles: gratis

Beginnerstraining

De beginnerstraining is geschikt voor een ieder die start met sporten of die een beperking ervaart, bijvoorbeeld door een blessure. Aan de hand van gevarieerde fitnessoefeningen met diverse materialen train je meerdere spiergroepen in je lichaam. Daarbij staat persoonlijke aandacht en maatwerk centraal. Zo is iedere deelnemer in staat om de training zo zwaar te maken als voor hem of haar nodig is. De beginnerstraining is je grenzen verleggen en werken aan je fitheid en gezondheid, maar binnen jouw mogelijkheden en in jouw tempo!

Voor wie
De beginnerstraining is geschikt voor iedereen die start met sporten of die een beperking ervaart.

Elke donderdag van 19:45 uur tot 20:45 uur.

Verzamelen bij de kantine van Dunas op het Stokroosveld.

Losse les: 5 euro
Strippenkaart 10 lessen (6 maanden): 40 euro
Proefles: gratis

Informatie of aanmelden

Hardlooptraining: 06-44126301 (Sanny Schoon)
Beginnerstraining: 06-36189028 (Robert Lintjes)
Mail: kombifit@dunas-korfbal.nl

Kijk op onze Facebookpagina voor de meest actuele informatie.