26 april: Pasta Pesto & Spinazie

Niels kookt pasta met pesto, spinazie en (vega) spekjes. Geef je op voor 24 april!

###

We zijn nog op zoek naar kokers, afwassers en opruimers!

Meld je hier aan voor de vrijdagmaaltijd, maar uiterlijk op de dinsdag. Per formulier wordt er een bon in het kassasysteem gemaakt. Wil je meerdere personen aanmelden met hun eigen bon, vul dit formulier dan meerdere keren in.

Bij Dunas wordt tijdens het veldseizoen elke vrijdagavond gekookt door een groep vrijwilligers. Deze maaltijden bieden niet alleen heerlijk eten, maar ook binding met de vereniging, gezelligheid, niet alleen met het eigen team maar met alle kinderen en ouders van de vereniging. En ontspanning voor iedereen! Elke vrijdagavond is het feest. Geen boodschappen doen, lekker in het zonnetje op het bankje naast het veld, genieten van een heerlijke maaltijd. Wat wil een mens nog meer? Je bent van harte welkom, om mee te eten en te koken als je dat leuk vindt!

Wanneer

Tijdens het veldseizoen sep t/m okt en veldseizoen apr t/m juni

Hoe laat

Je kunt een maaltijd krijgen vanaf 18.30 uur, voor de planning vinden we het handig als je aangeeft hoe laat je komt eten.

Waar

Je kunt met elkaar eten aan gezellige tafels, binnen of buiten de kantine van Dunas

Prijs

De maaltijd is voor volwassenen € 4,25 en voor kinderen (spelen tot en met de C) € 2,75. Aan het eind van het seizoen is er het traditionele Indisch buffet (herfst) of BBQ (zomer), dat voor volwassenen € 6,00 en voor kinderen € 4,50 kost.

Informatie en aanmelden

De maaltijd van de week wordt gecommuniceerd via deze website en het bord in de kantine. Aanmelden voor de maaltijd van de week: uiterlijk woensdag via het formulier op deze pagina.

Helpen met koken

Bij korfbal weten we: alles is teamwork. Zoals jullie je kunnen voorstellen komt er wel het heel wat kijken bij het organiseren van een maaltijd voor een groep. Boodschappen doen, koken, afwassen, opruimen … We zijn altijd op zoek naar mensen die op vrijdagavond willen helpen. Je hoeft het nooit alleen te doen dus is het ook gewoon heel gezellig. Vele handen maken licht werk!  Zonder kokers en afwassers kunnen we deze klus niet klaren. Dus geef je op!

Ben je enthousiast en wil je een keertje helpen?  Spreek dan Barbara, Marien of Niels een keer aan op vrijdag of neem contact op via vrijdagmaaltijd@dunas-korfbal.nl. Op het aanmeldformulier kan je ook aangeven dat je een keer wilt afwassen. Doen!