Een oer-Hollands weertje op de dag van de eerste Dunas-activiteit met veel wind en neerslag, maar desondanks kunnen we niet anders zeggen dat het een zeer geslaagde dag was!

Al ruim voor de eerste wedstrijdjes van de F- en E-teams kwam de buiige regen al naar beneden. Het mocht het enthousiasme en het plezier van de teams en hun coaches niet stoppen. Mooi ook om zoveel ouders, opa’s, oma’s en veel anderen langs de lijn te zien. Ondertussen nam Jerney namens de werkgroep Naam, Logo & Tenue bij de leden van de verschillende teams de maat van hun shirt.

Eerste Dunas-winnaars Schutterstoernooi
Met het oog op het weer was er een strak schema voor het Schutterstoernooi, waardoor het toernooi in een kleine 2 uur was afgerond. Maar ook hier mocht de neerslag de pret niet drukken. De wind en regen hadden nu en dan flinke invloed op het schot. Sjoerd en Dyon wisten het beste met de omstandigheden om te gaan en wonnen het toernooi overtuigend!

Sjoerd en Dyon winnaars

En het zal niemand zijn ontgaan dat de verbouwing aan de kantine zaterdag gewoon doorging. Eric en Luc hebben het kozijn en de deuren in de doorgang tussen de kantines geplaatst.

Complimenten voor de organisatie
De organisatie van deze Dunas-dag kwam pas op gang toen bleek dat de coronamaatregelen verder werden versoepeld. Het verdient een groot compliment aan alle vrijwilligers die deze dag op het laatste moment hebben moeten organiseren. Veel dank aan de JTC voor de organisatie van de jeugdwedstrijden, de scheidsrechters voor het leiden van de wedstrijden, de kantinecommissie voor de organisatie en voldoende voorraden, Jos, Annie, Wies en enkele selectieleden voor de verzorging achter de bar en in de keuken en Otto en Arthur voor de organisatie van het Schutterstoernooi.

Het is nu uitkijken naar beide zomerkampen en de start van het nieuwe seizoen!

Namens het bestuur wens ik iedereen een heel fijne vakantie!

Robert