Wij delen graag nieuws en foto’s van onze vereniging met iedereen die geïnteresseerd is. Dat doen we op een openbare Facebook pagina die voor iedereen toegankelijk is. Daarnaast is er een besloten Facebook groep alleen voor leden en hun ouders. Die is in het leven geroepen zodat zij onderling foto’s kunnen uitwisselen zonder dat deze voor iedereen te bekijken zijn. Dat is met name een wens van ouders van jeugdleden en we geven daar graag gehoor aan.

We krijgen regelmatig aanvragen van mensen die lid willen worden van de Dunas Facebookgroep voor leden. We vragen dan of je je lidnummer in wilt voeren en in welk team jij of je kind(eren) zit(ten). Met deze toegangscontrole zorgen we er voor dat het echt een besloten groep blijft.

Alleen als je deze vragen beantwoordt, krijg je toegang. Omdat we dit moeten controleren, kan het zijn dat het eventjes duurt voordat je aanvraag wordt geaccepteerd. Stop je bij Dunas en heb je geen lidnummer meer, dan word je ook uit de groep verwijderd. Je vindt je lidnummer in de Sportlink-app.

Er blijft veel leuks en interessants te zien en lezen op onze openbare Facebook pagina. Dus blijf ons volgen!