De nieuwe Korfbalvereniging Dunas is een feit. Daar horen allerlei nieuwe dingen bij, maar sommige tradities houden we in ere! Zoals de vrijdagavondmaaltijd die in het veldseizoen door een groep vrijwilligers wordt bereid voor iedereen die gezellig wil komen eten. Bij korfbal weten we: alles is teamwork. We breiden ons team graag uit want koken voor de grotere groep leden vraagt om extra handjes voor boodschappen, koken en opruimen.

De vrijdagavondmaaltijd betekent ontspanning voor iedereen. Geen boodschappen doen, lekker in het zonnetje op het bankje naast het veld, en genieten van een heerlijke maaltijd. Wat wil een mens nog meer? Ook aankomend veldseizoen is iedereen van harte uitgenodigd!

Zoals jullie je kunnen voorstellen komt er wel het een en ander bij kijken om een maaltijd voor een groep te organiseren. Nu we als vereniging groter zijn geworden, hebben we ook meer mensen nodig om dit te realiseren. Het is altijd met een groepje vrijwilligers en daarmee is het ook gewoon heel gezellig om te doen. Vele handen maken licht werk!

Help je af en toe mee?
Wil je in het aankomende veldseizoen zelf een keertje mee helpen met het organiseren van een maaltijd? Bijvoorbeeld door een deel van de boodschappen te doen, met een groepje te koken, of mee te helpen opruimen. Dat kan! Neem dan ajb contact op via vrijdagmaaltijd@dunas-korfbal.nl. We horen graag van je.

Tot ziens op de vrijdagavond! Barbara & Melania