Afgelopen woensdag gaven Annick Post en Roos van Groen, twee topspeelsters van Fortuna uit Delft en Talent TeamNL twee clinics voor de jeugd van Dunas. Ondanks dat veel jeugd van Futura deze week op kamp is, waren er zo'n 50 kinderen aanwezig om te leren van deze toppers. De clinics, eerst een voor de D/E/F en daarna een voor de A/B/C waren erg leuk en een groot succes.

De clinics werden gegeven in het kader van de This is Korfball Tour - summer edition. Op woensdag 22 juli gingen internationals, jeugdinternationals en KNKV-trainers in duo’s langs verenigingen om daar clinics te verzorgen. Ook Dunas was als nieuwe club een van de verenigingen die bezocht werd.

Foto's
Er zijn bij de clinics een hoop foto's gemaakt. Deze zijn gedeeld via de Dunas besloten Facebook groep. Sta jij of jouw kind op deze pagina herkenbaar op een foto en wil je dat deze foto verwijderd of gewijzigd wordt, laat dit dan weten aan de redactie en we zullen de foto zo spoedig mogelijk verwijderen/aanpassen.

Klik hier voor alle foto's in de besloten Facebook groep.