Om een aantal zaken goed te laten verlopen, willen wij bij Dunas graag dat ieder jeugdteam een teamouder heeft. De teamouder is een belangrijke schakel tussen de kinderen in het team, de ouders, de trainers, de JTC en de vereniging. Kortom, teamouders zijn onmisbaar!

De teamouder is het aanspreekpunt binnen de oudergroep en trekt, mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, bij de juiste persoon binnen de vereniging aan de bel. Daarbij coördineert de teamouder, in samenwerking met de andere ouders van het betreffende jeugdteam, de volgende taken:

• Vervoer (zoals in het vervoersschema wordt aangegeven)
  • Bardienst tijdens thuiswedstrijden van het eigen team (zoals in het bar- en schoonmaakrooster wordt aangegeven)
  • Schoonmaakdienst (zoals in het bar- en schoonmaakrooster wordt aangegeven)
  • Festiviteiten rondom evt. kampioenschap
  • Stimuleren activiteiten
  • Teamuitje
  • Wedstrijdverslagen

De teamouders worden toegevoegd aan de groepsapp “Teamouders Dunas”, zodat de teamouders berichten vanuit verschillende commissies kunnen doorsturen in de teamapps.

Wij willen jullie vragen binnen het team te bespreken welke ouder het leuk vindt om teamouder te worden. Graag horen wij voor maandag 31 augustus wie de teamouder is geworden door een mailtje te sturen naar JTC@dunas-korfbal.nl. Alvast bedankt!

De JTC