Ook bij korfbalvereniging Dunas betalen de leden contributie. Bij de nieuwe vereniging gaat dat weer net iets anders dan in de oude vereniging. Hieronder de nieuwe procedure. De contributie wordt twee keer per seizoen in rekening gebracht. Dat is in de maanden september en februari. In beide maanden betaal je dan de helft van de contributie die is vastgesteld door de ALV en gepubliceerd staat op de website.

De leden die een incassomachtiging hebben afgegeven krijgen een korting op de contributie  van € 10,- per jaar. Dat is dus € 5,- per halfjaar. Dit wordt automatisch in je contributie verrekend.

De incasso herken je aan het incassant ID: NL44ZZZ270973176001

Helaas is het niet gelukt om op tijd de naam van de rekening aan te passen, dus de incasso zal waarschijnlijk plaatsvinden op naam van Dubbel Zes. Als de incasso niet kan plaatsvinden, vervalt de korting.
Voor de leden die geen incassomachtiging hebben afgeven vervalt de korting en wordt voor de betaling een factuur verstuurd per e-mail. Deze factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.

Natuurlijk kan je altijd nog een incassomachtiging afgeven. Dat scheelt je niet alleen geld, maar is ook veel makkelijker. Ben je niet akkoord en wil je het bedrag laten terugboeken, dan is dat zo geregeld via je bank.

De eerste incasso/factuurdatum is 25 september 2020.

Als je nog vragen hebt of je wilt een incassomachtiging geven mail dan naar: penningmeester@dunas-korfbal.nl.