Begin juli ging de vlag in top. Dat beleefden we toen samen via Zoom. Komende zaterdag zien we elkaar op en rond ons veld om de oprichting écht te vieren! We hebben een gevarieerd programma tussen 10 en 18 uur met onder meer de eerste thuiswedstrijd van Dunas 1, teamfoto's maken en het bezoek van wethouder Sport, Hilbert Bredemeijer. Kom lekker in je tenue, dan kleurt het hele veld 'Dunas'!

Om 11:00 uur worden de springkussens opgeblazen en start het feest. Verschillende jeugdteams en Dunas 1, 2 en 3 spelen zaterdag hun wedstrijd op het Stokroosveld. Ook dat is onderdeel van het feestelijke programma dat er als volgt uitziet:

• 10:00             Start regulier wedstrijdprogramma
  • 11:00             Springkussens & Popcornmachine
  • 12:30             Spandoeken maken
  • 12:30             Start wedstrijd Dunas 3
  • 13:00             Saté op de BBQ
  • 13:00             Introductie mascotte (in rust Dunas 3)
  • 14:00             Start wedstrijd Dunas 2
  • 15:15             Openingshandeling wethouder Bredemeijer
  • 15:30             Start wedstrijd Dunas 1
  • 16:00             Afscheid oud-selectiespelers (in rust Dunas 1)
  • 16:45             Einde regulier wedstrijdprogramma
  • 17:00             Napraten en borrelen
  • 18:00             Einde programma

Veilig feesten in coronatijd
Vanzelfsprekend is het belangrijk met waarschijnlijk veel bezoekers, de coronamaatregelen en voorschriften goed te volgen. Vanuit Dunas doen we er alles aan om dit feest op een veilige manier te organiseren. Dat lukt alleen met jullie hulp.  Dus houd afstand, blijf met klachten thuis en volg de pijlen en voorschriften op ons veld en in de kantine.

We zien je heel graag komende zaterdag!