Labels: E3

Wat een zonnige dag voor de eerste wedstrijd van de E3. Rosa is verkouden en blijft verstandig thuis. Gelukkig wil Boaz uit de F bij ons invallen en wat was het een spannende wedstrijd. In het eerste kwart gaat het gelijk op en blijft het 0-0. Refleks is sterk maar omdat Dunas goed aan het verdedigen is lukte het ze niet om te scoren. Beide partijen krijgen mooie kansen.

Net voor de fluit van de eerste helft maakt Boaz de 0-1. Even pauze en een motiverende peptalk van Jerney. Refleks maakt 1-1 maar dat pikt Dunas niet......een mooi spel waar zowel Kyra, Luc, Boaz en Thijs aan de bal komen. Boaz schiet weer raak en is zo blij dat hij met zijn duimen omhoog over de grond gaat. Na weer een mooi spel en een sprint van Luc maakt Luc de 1-3  Daarna ging het even zo snel dat de schrijfster van dit stukje niet meer snel genoeg kon typen.....binnen een seconde of 30 stond het 2-4.

Helaas werd Dunas moe en haalde Refleks alles uit de kast met hun wisselspeler. Het is uiteindelijk 4-4 geworden. Een geweldige wedstrijd om te zien, wat een toppers!!