Hoi, mijn naam is Tijmen Mos. Sinds dit seizoen ben ik als sportcoördinator bij de gemeente werkzaam om alle Haagse korfbalverenigingen te ondersteunen. Zo zal je mij ook tegenkomen op het Dunas-veld.

Als korfbaldier in hart en nieren gaat mijn hart sneller kloppen van op een korfbalveld aankomen en veel jeugd te zien sporten en alle bedrijvigheid eromheen. Het plezier dat vrijwilligers en alle betrokkenen uitstralen is aanstekelijk. Ik begrijp het ook wel, want, wat is er nou leuker dan een groepje kinderen elke week een beetje beter te zien korfballen, als barvrijwilliger de juiste sfeer neerzetten of als scheidsrechter je leidingcapaciteit te ontwikkelen?

Afgelopen week heb ik al kennis mogen maken met de coördinatoren van de jeugdtrainers en 1 ding is zeker: het enthousiasme springt er vanaf! Zo zijn ze regelmatig aanwezig om de trainers te begeleiden, werken ze de technische lijnen verder uit en ook opleidingen worden ingepland. Het is mij duidelijk dat trainers/coaches bij Dunas zeer worden gewaardeerd. Daar wil ik ook graag een rol in spelen. Allereerst wil ik iedereen graag eens ontmoeten. Zaterdag ben ik ook op het Dunas veld voor het oprichtingsfeest. Zie je me lopen? Spreek me dan vooral even aan om kennis te maken!

Heb je dringende vragen? Mail me dan vooral op tymen.mos@sportievebaanindenhaag.nl of app/bel me op 06 – 49 36 34 33.