Afgelopen week ontvingen wij het intens verdrietige bericht dat John den Hollander op 69-jarige leeftijd is overleden. John was Dubbel Zesser van het eerste uur. (Oud)-leden kunnen afscheid nemen of de crematieplechtigheid bijwonen. Vanwege corona is dat laatste maar beperkt mogelijk. Daarom is het nodig hierover even contact met de familie op te nemen.

John is na zijn periode als speler onder meer ook als trainer/coach voor Dubbel Zes actief geweest. Ook nu nog zijn zijn dochter Kyra, schoonzoon Robert en kleinkinderen Jamey en Joshi actief bij Dunas.

Er is voor (oud-)leden op dinsdag 15 september a.s. van 18.30 tot 19.15 uur gelegenheid om van John afscheid te nemen in de aula van crematorium Haagse Duinen, Wijndaelersingel 1 in Den Haag. Het is ook mogelijk om de crematieplechtigheid op woensdagmiddag 16 september a.s. om 15.00 uur bij te wonen, dat is vanwege de coronamaatregelen beperkt. Wil je graag aanwezig zijn, stuur dan een bericht naar kyralintjes@gmail.com.

Wij wensen Marion, Kyra, Bandy en alle andere nabestaanden veel sterkte toe om met dit verlies om te gaan.