Grote Club: Iedereen is er eigenlijk, denk ik, wel trots op nu lid te zijn van onze Grote Club Dunas. En Dunas doet nu voor de eerste keer mee aan de Grote Club Actie, een landelijke loterij. Per verkocht lot van €3,- is €2,40 voor Dunas.

Boekjes om loten te verkopen worden vanaf donderdag uitgedeeld aan jeugdleden.
Loten kopen en verkopen is niet verplicht, maar je steunt de vereniging en je hebt nog kans op een prijs!!
We hopen dit jaar eigenlijk wel op een verkooprecord (meer dan 1042).

Nieuw is dit jaar is het verkopen van loten via een QR code.
De koper kan via z'n telefoon en de QR code gegevens invoeren en kan zo lootjes kopen. Met een pen via het boekje kan ook nog steeds.

Overleg thuis met je ouders of je naar de buren mag, en hoe je het aanpakt, met pen en boekje en laat de buren hun handen weer wassen.
Opa en oma en de rest van de familie kun je telefonisch wel even spreken of ze lootjes willen kopen en via de Dunas site kunnen ze ze ook kopen.

START: 19 SEPT (let op! niet eerder starten, want andere verenigingen kunnen dan een klacht indienen waardoor we volgend jaar later kunnen starten. )

DOEL: € 2700,-

BESTEDING: trainingsspullen voor de jeugd, jeugdactiviteiten en jeugdwerving.

ALS DANK: alle kinderen die loten verkopen krijgen een Dunas cadeautje en de 3 beste verkopers krijgen er nog een prijs bij!

Verkopen mag tot begin november. Boekje inleveren in de doos in de kantine, en Dunas is je dankbaar voor elk verkocht lootje.

Elleke (0610714018)
heinejc@hotmail.com