Het Dunas tenue heeft de eerste wedstrijden gezien en we hopen dat jullie er allemaal lekker in gespeeld hebben. We hebben nu nog leuker nieuws waarmee jij je tenue compleet kunt maken!

Het Dunas tenue bestaat uit de volgende vaste onderdelen:

Voor alle leden geldt:
-     Wedstrijdshirt
-     Dunas broekje/rokje
-     Zwarte sportsokken

Extra voor selectie (in bruikleen)
-     Wedstrijdshirt met nummer
-     Inloopshirt met nummer
-     Trainingspak
-     Tas
-     Dunas kousen

Bruikleen wedstrijdshirt en kleding selectie
Het Dunas wedstrijdshirt heb je in bruikleen. Heb je een andere maat nodig of stop je met korfbal, dan lever je altijd het huidige shirt schoon in, zodat het opnieuw ingezet kan worden. Inleveren kan in de kantine, in een tasje met je naam erop. Daarnaast mag er niet in het wedstrijdshirt getraind worden (voor de selectie geldt dat er niet getraind mag worden in alle kleding die zij in bruikleen hebben).

Het rokje/broekje heb je zelf aangeschaft tegen een gereduceerd tarief. Heb je straks een andere maat nodig of ben je ‘m kwijt, dan betaal je het volle tarief.

Met nieuwe leden wordt contact opgenomen voor het wedstrijdshirt zodra zij zich hebben ingeschreven.

Webshop is live!
De vraag van menig kind en ouder was de afgelopen weken “wanneer komt de webshop online?”. Nou goed nieuws voor jullie, hij is live!!!!
Binnenkort komt er nog een mooie banner op onze homepage, maar je kunt hem alvast bezoeken (en bestellen) via:

shop.bluesportenworkwear.nl/dunas

In de webshop vind je:
-     Korfbalrokje / -broekje
-     Dunas kousen
-     Trainingsjack
-     Trainingsbroek (let op; voor senioren zijn er 3 lengtematen*)
-     T-shirt/ inloopshirt
-     Polo
-     Hoodie
-     Diverse tassen

* De lengtematen (kort -6 cm / normaal / lang +5 cm)
Let op: de bovenkleding valt klein

Sommige items kun je voorzien van je naam, zoals de hoodies.
Het wedstrijdshirt gaat niet via de webshop, maar via tenue@dunas-korfbal.nl.

Je betaalt je bestelling via iDeal en je kunt het op een adres naar wens laten bezorgen (€4,95 verzendkosten) of ophalen in ’s-Gravenzande.

Tip: wil je wat bestellen, kijk dan of je het in 1 keer met meerderen kunt doen, dan deel je de verzendkosten.

Kleding uit de webshop retourneren of ruilen kan niet! Wellicht kun je onderling ruilen als iets niet past. We zijn bezig om een passessie voor de trainingspakken in te plannen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de kledingcommissie: Shirley en Jerney (tenue@dunas-korfbal.nl).

Mis je iets in de webshop of heb je vragen/ suggesties, laat dat dan ook aan de kledingcommissie weten.