Labels: D2

Vandaag speelt Dunas D2 uit tegen Achilles D3, lekker vroeg op zaterdagochtend om 9 uur verzamelen. Nadat iedereen er was (sommige iets later) konden we beginnen met de warming-up. Met precies 8 spelers (Ruben en Zeno zijn er niet) hebben we geen wissels.

Als de wedstrijd begint staat de volgende opstelling op het veld;

Aanval; Anouk, Babiche, Frederique en Quinten.

Verdediging; Amber, Zoë, Maik en Binck.

Als de wedstrijd begint schiet Dunas uit de startblokken en als de stofwolken bij de 1e vakwissel na 12 ½ minuut opgetrokken zijn dan staat het 0-4 voor Dunas. 3x Babiche en 1x Frederique.

Ook na de vakwissel gaat het andere vak door met waar het  1e vak mee begonnen was, mooie molentjes draaien, goede doorlopen en mooie schietkansen. Jammer genoeg gaat er geen bal meer in.

En dus staat het bij rust nog 0-4.

Na wat gedronken te hebben gaan we gewoon weer door waar we de hele wedstrijd mee bezig waren mooie molentjes, doorlopen en schietkansen en ballen die er net niet in gaan.

Op een paar kleine kansjes na is Achilles eigenlijk kansloos.

En dan in de laatste 12 ½ minuut is daar ineens Achilles die scoort 1-4. Maar dat maakt niet meer uit. Als echte profs wordt de wedstrijd uitgespeeld en krijgt o.a. Binck nog een paar mooie kansen om de score nog verder op te voeren. Maar jullie raden het al… ook deze mochten er niet in.

Einde wedstrijd, stand 1-4.

Goed gespeeld Dunas D2… (of is het Dunash, Mieke?)

Voor het schrijven van het volgende verslag nomineer ik hierbij de ouders van Zoë.