Labels: E3

Opnieuw een prachtige zonnige dag voor de E3, om op het thuisveld KVS te ontvangen. Met dank aan invallers Lotte en Tessa is de E3 vandaag goed op sterkte. Dat blijkt nodig ook: Kyra krijgt een bal op haar neus, Luc op zijn vinger, en daarnaast is tegenstandiger KVS ietsjes overweldigend… Goed dat we wisselspelers hebben dus, voor wat frisse energie af en toe!

Halverwege de wedstrijd staat Dunas al met 0-12 achter, maar dan maakt Tessa een mooie 1-12 en later scoort Thijs nog de 2-14. KVS krijgt er wel nog een paar in, maar lang niet zoveel als in de eerste helft van de wedstrijd. Ondanks de sterkere tegenstander komt Dunas toch langzaam in de wedstrijd en wordt er goed geprobeerd op te bouwen, fanatiek verdedigd en ook zijn er nog een paar mooie kansen voor Luc (strafworp), Tessa (strafworp) en Thijs (rebound) maar die gaan er nèt niet in helaas. Toch een mooie wedstrijd, waarin de kansen vooral bij KVS lagen maar Dunas toch dapper bleef strijden. Eindstand 2-18, strafworpen 1-3 (met dank aan Tessa). En ook na afloop scheen de zon nog steeds heerlijk!