Labels: F2

Dunas F2 heeft afgelopen weekend alweer de derde wedstrijd van het seizoen gespeeld. Het gaat elke wedstrijd steeds beter en daar brengen wij jullie graag van op de hoogte! De F2 bestaat dit seizoen uit Gijs, Ardil, Saar, Kathleen, Imre en Juliette. Amber heeft de afgelopen weken ook met ons meegedaan, maar gaat vanaf deze week naar de F1.

De allereerste wedstrijd bij VEO was het even wennen. Uiteraard hadden we op de training geoefend wat we moesten doen tijdens de wedstrijd, maar zo’n echte wedstrijd is toch even wat anders. We hebben echt wel kansen gehad, maar helaas wilde de bal nog niet in de korf. Het belangrijkste was dat alle kids het allemaal ontzettend leuk vonden en uitkeken naar de volgende wedstrijd! De tweede wedstrijd was tegen Achilles. Voor deze wedstrijd hadden we als doel gesteld om een doelpunt te maken. Dat is gelukt en daar was iedereen dan ook super trots op!

Afgelopen zaterdag was de derde wedstrijd, dit keer tegen Die Haghe. Tegen Achilles hadden we één doelpunt gemaakt, zou het lukken om deze wedstrijd twee doelpunten te maken? Op de training hadden we geoefend met het verdedigen. Billen naar de korf, armen omhoog, dichtbij je tegenstander blijven: de kids van de F2 moeten aan een hoop tegelijkertijd denken! Dit deden zij deze wedstrijd al super goed. Daarbij hebben wij ons doel van twee keer scoren niet behaald… De toppers van de F2 hebben zelfs 4x gescoord!!! Dat de F2 veel leert, is dus goed te zien tijdens de wedstrijden.

De coaches zijn al onwijs trots en kijken uit naar de volgende wedstrijden op het veld!