Labels: D2

De dag begon erg vroeg en regenachtig toen we richting Pijnacker moesten rijden. Om 8:15 moesten we eigenlijk verzamelen, maar een aantal inclusief wij zelf waren er wat later. Maar niet getreurd het was gelukkig droog! Voordat de wedstrijd begon verscheen er een hele mooie regenboog in de lucht, zal dit de D2 geluk brengen...?!?

Na een korte warming up begon de wedstrijd Dunas tegen Avanti, helaas te vroeg gejuicht het werd donker en het kwam met bakken uit de hemel. Bij de aanval begonnen Ruben, Maik, Fréderique en Zoë en bij de verdediging Quinten, Zeno, Anouk en Amber. Na nog geen 5 minuten scoorde Zoë, maar werd helaas afgefloten omdat die was verdedigd door Avanti. Fréderique kreeg een strafworp en ze scoorde met een soepele beweging 1-0! Kort daarna scoorde Avanti, Willem was daar totaal niet blij mee, want het was op dezelfde manier  verdedigd als bij Zoë. Dus heel eerlijk ging dat niet, maar Dunas liet zich niet gek maken! Ondanks de kou, regen en gladde bal was Dunas scherp! Het was een gevecht bij zowel het aanvallende als het verdedigde team, Dunas speelde snel en gefocust naar elkaar over. Met goede hulp van de trainers.

Amber kreeg achter elkaar mooie kansen, maar het wilde niet lukken. De bal raken ze kwijt aan Avanti, maar kwam vervolgens weer snel terug door de snelle reactie van het verdedigde team. Zeno speelde snelle ballen over en zo kreeg Amber een mooie kans en scoorde 2-1!

Ondertussen was het nog niet afgelopen met de buien wat een bikkels en wat een strijdlust! Na de wissel speelde Binck en Babiche mee, Zeno en Zoë gingen eruit vlak daarna scoorde Ruben een mooie bal 3-1. Quinten, Binck, Maik en Anouk hadden mooie kansen, maar die gingen er helaas niet in. Vervolgens werd het 3-2 door Avanti, maar niet voor lang Babiche scoorde 4-2. En de  laatste werd gescoord door Amber yesss eindscore 5-2 voor Dunas!!

Wat een natte, sterke wedstrijd met merendeel de bal voor Dunas, jullie mogen trots zijn op je zelf en op elkaar! Gefeliciteerd met deze overwinning!! Op naar volgende week en hou deze strijdlust vast! Succes!

Ik nomineer hierbij de ouders van Quinten.
Groetjes Janey