Labels: E1

Vandaag een wedstrijd in s Gravenzande van Dunas E1. De harde kern (de enthousiaste ouders) van de E1 is aanwezig voor de uitwedstrijd bij Ondo in s Gravenzande. De wedstrijd begint en door beide ploegen wordt de bal snel overgegooid. Maar iets te snel in de eerste minuut scoort Ondo 1-0.

Snel daarna is er een counter van Dunas: Bente mist net de korf, maar Dorian vangt af en scoort, 1-1! Heel goed samenspel van Dunas!

Ondo scoort daarna nog 3 keer en dan is het even rust.

Na de rust scoort Ondo weer snel, maar daar laten de jongens en meisjes van Dunas het niet bij zitten! Er wordt een paar keer op de korf geschoten, maar de bal gaat er maar niet in. Helaas valt het punt bij de tegenpartij 6-1. Alhoewel de harde kern het een twijfelachtig punt vond, want de bal leek verdedigd.

Maar op naar deel 3 van de wedstrijd! Liz krijgt 3 mooie kansen, maar die gaan er net niet in. De 4e poging van Liz is wel raak, maar wordt afgefloten door de scheidsrechters.

Daarna scoort Ondo nog een keer.

Het laatste deel van de wedstrijd is aangebroken. Dunas moet er nog even hard tegenaan. Alhoewel ze allemaal heel goed bezig zijn: de bal wordt snel rond gegooid, er wordt heel goed verdedigd, ze krijgen mooie kansen om op de korf te schieten, maar de bal gaat er niet in. Maar vlak voor het einde van de wedstrijd lukt het toch nog! Eerst scoort Rosemin een mooi punt en daarna scoort Roos vanuit een strafworp!

Wedstrijd is verloren, maar aangezien dit team nog niet zo lang samenspeelt doen ze het echt hartstikke goed en zijn ze al goed op elkaar ingespeeld!

Wist je dat:
Dorian van heel ver de bal in de korf kan gooien.
Benthe al hele goede doorlopen kan maken.
Lizz thuis in de tuin een korfbalpaal heeft en heel veel oefent met schieten.
Rosemin echt heel goed kan verdedigen.
Beau de jongste van het stel is, maar al heel fanatiek is.
Roos naast korfbal heel goed kan streetdansen.

Monique Pronk (mama van Roos)