Labels: E3

De E3 trotseerde vandaag de regen op het veld van Die Haghe. Beide teams met een wat andere samenstelling dan bij onze thuiswedstrijd, en dat leidde tot een erg leuke wedstrijd. Allebei de ploegen kwamen lekker aan korfballen toe, er werden aanvallen opgebouwd en er waren over en weer veel kansen, maar de natte bal wilde er steeds net niet in.

Lang bleef het 0-0, maar na de rust kreeg Die Haghe er eentje in. Dunas hield daarna nog een tijd goed stand, bleef kansen creëren en de teams gingen weer goed gelijk op, maar toen schoot Die Haghe er in korte tijd een paar ballen in waarvan Dunas het idee had dat de schoten verdedigd waren. Die achterstand kon Dunas helaas niet meer inhalen, maar Brian scoorde nog wel mooi zodat de eindstand 5-1 was. Een uitslag die niet helemaal rechtdeed aan de wedstrijd, maar wel een heel goed gevoel over hoe goed onze drijfnatte E3'tjes gespeeld hebben vandaag. Bij de strafworpen zorgde Luc (2x) voor 1-2 stand.