Sinds de start van Dunas is de ledenwervingscommissie, ofwel Maarten Kuif, Elmo Noorlander en Monique vd Berg gestart met een aantal wervingsacties. Samen met Jelmer Knossen van Korfbalkids zijn de basisscholen de Abeel, de Zonnebloem en de Oase bezocht. Na een gezellige kangoeroe-ochtend voor alle kleuters van de Abeel hebben Fardau en Jante wel wat nieuwe gezichtjes gezien op zaterdagochtend, maar zij zijn helaas niet veel vaker gekomen.

Wel zijn David (broer van Luc), Evi en Janna daar lid geworden van de Kangoeroe Klup! En zo bestaat deze groep al uit ongeveer 10 kindjes. Na de gymlessen van Jelmer op de Zonnebloem en Oase helaas geen nieuwe gezichten bij de E en F. Gelukkig hebben onze eigen leden wel wat vriendjes meegenomen, die zijn lid geworden! Bij de F-jes zijn dat Elise, Livia, Amber en Axl.

Ook bij de D hebben we er inmiddels 3 nieuwe toppers bij: Lotte en Mano (D4) en Tijs (D3). Na een paar keer meetrainen gelijk mee in de pasronde van de nieuwe shirts en het veld in! Ook in de C een nieuw gezicht Zeno (broer van Mano) en het houdt niet op, want ook in de B2 en zelfs de A2 nieuwe gezichten: Maco en Noa.

Als we dit even optellen zijn er vanaf 1 juli dus 13 (!) nieuwe jeugdleden bijgekomen. En wie weet loopt dat nog op, want er zijn nog wat kinderen in de F en E aan het meetrainen!!

En ook bijzonder, maar natuurlijk hartstikke tof, dat er bij de senioren ook nieuwe leden zijn bijgekomen: Sander, Carlos, Arthur en een .. Nijboer, en als ik me niet vergis nog een naam, ze zijn erbij; Wees welkom!! Zo zien we maar dat eigen leden via gratis mond-tot-mondreclame het meeste resultaat hebben geboekt de afgelopen weken. We zijn er trots op dat jullie dit doen, en moedigen dit bij deze aan het te blijven doen!!!

Een vriendje of vriendinnetje is altijd welkom om een paar keer mee te trainen, een wedstrijdje te proberen en sfeer te komen proeven. Hopelijk kan dat over een poos weer, in de zaalperiode. Dan zullen we vast ook weer een vriendjes- en vriendinnetjestraining organiseren voor de jongste ploegen.

Uiteraard blijven we met onze commissie op zoek naar nog meer manieren van werven via de scholen, de buurt en hopelijk straks ook weer via het schoolkorfbaltoernooi.

Heb je een goed idee, ken je iemand of heb je een goede tip? Laat het ons weten, want een gezond ledenbestand bij Dunas willen we allemaal. (werving@dunas-korfbal.nl)

Uiteraard wensen we alle nieuwe leden ontzettend veel korfbal plezier bij Dunas!

Jullie krijgen nog een welkomstgeschenkje en een informatieboekje binnenkort als we weer de zaal in mogen.