Lieve kinderen van korfbalvereniging Dunas,

O wat had ik mij verheugd op mijn bezoek aan jullie mooie nieuwe vereniging dit jaar.
Dubbel Zes heb ik regelmatig bezocht en ook Futura ken ik goed, maar Dunas, nee, daar ben ik nog nooit geweest.
Maar ja, net zoals een boel van jullie papa's en mama's, werk ook ik dit jaar vanuit huis.
Dus een bezoek aan jullie leuke verenging zit er niet in.
Om de kinderen van Dunas en de vereniging wat beter te leren kennen zou ik het wel heel erg leuk vinden als jullie tekeningen voor mij zouden willen maken.
Van een aantal van jullie heb ik natuurlijk via burgemeester Van Zanen al prachtige tekeningen ontvangen.
Daar wil ik jullie al ontzettend voor bedanken (en ook de Haagse Hopjes smaakten mij heerlijk).
Maar mocht je nog wat tijd over hebben, omdat je wedstrijden op dit moment niet doorgaan, maak dan een mooie tekening met één van deze kleurplaten.
Je kan hem in je schoen stoppen en dan nemen mijn Pieten hem mee en krijg ik de tekening zeker te zien.

Heel veel liefs,

Sinterklaas en de Pieten