Door de Corona-maatregelen kunnen we 21 en 28 november in ieder geval nog niet starten met de competitie. De vraag is zelfs of we in december wel kunnen starten. De JTC kan zich voorstellen dat veel kinderen graag weer eens een wedstrijdje willen spelen, immers de laatste wedstrijden dateren van 10 oktober… Spelen tegen andere verenigingen mag niet, maar onderling wel en dus heeft de JTC het volgende bedacht.

Op de zaterdagen 21 november, 28 november 5 december en 12 december organiseert de JTC activiteiten in sporthal Zuidhaghe voor diverse teams. 5 en 12 december zijn onder voorbehoud dat de competitie nog niet start.

Op zaterdag 21 november hebben we sporthal Zuidhaghe gehuurd van 10 tot 17 uur, zodat alle jeugdteams een wedstrijdje kunnen spelen. Iedereen moet zijn Dunaskleding, maar ook een wit shirt meenemen!

Hieronder staat het tijdsschema. Indien je niet aanwezig kunt zijn graag afmelden bij de wedstrijdsecretaresse (Lisa of Fardau).

10-11 uur            Veld 1:   F1-F2; waarbij de teams gemixed zullen worden
                          Veld 2:   E1-E2 (deel E2, aangevuld met E1)
                          Veld 3:   E2-E3

11-12 uur            D3 - D4

12-13 uur            C3 - D2

13-14 uur            D1 - C2

14-15 uur            C1 - B2

15-17 uur            A1 - A2 - B1 (3x 30 minuten met rust ertussen, ieder team speelt 2x)

Op zaterdag 28 november tussen 10 en 15 uur is er een speciale activiteit per leeftijdscategorie. Informatie hierover vind je hieronder:

10-11 uur           E-F vriendjes/vriendinnetjes training

Alle kinderen mogen een vriendje meenemen en komen uiteraard in je Dunaskleding. We maken een spelparcours zodat verschillende korfbalelementen aan bod komen. En wie weet komt “Stokkie” ook nog langs… Kinderen van de E en F krijgen nog een speciale uitnodiging.

11-12 uur           D            clinic

12-13 uur            C            clinic

13-14 uur            A2-B2    clinic

14-15 uur            A1-B1    clinic

Bij de D t/m de A regelen we fantastische trainers die jullie een uurtje training gaan geven op een specifiek onderdeel van het korfbal.

Graag afbellen bij je eigen trainer als je niet aanwezig zult zijn!

Op zaterdag 5 december hebben we Andre Kuipers bereid gevonden om tussen 10 en 12 uur de B en de C een training te geven. Dit zal waarschijnlijk in 2 groepen gaan plaatsvinden. Nadere informatie volgt later.

Op zaterdag 12 december is er van 10 tot 12 uur voor de D, E en F een korfbaltoernooitje. Hierbij gooien we de kinderen van alle teams door elkaar en wordt er monokorfbal gespeeld (4 tegen 4) op een basketbalveld. Dus belangrijk dat iedereen wederom zijn Dunaskleding, maar ook wit shirt meeneemt. Nadere informatie zal in de week voor 12 december volgen.