Ho ho ho kinderen van Dunas! Wat had ik graag langsgekomen op jullie sportvereniging, die dit jaar een nieuwe naam heeft gekregen. Ieder jaar een overheerlijk kerstdiner met prachtige outfits en glitter in het haar en trainingen in kerststijl. Helaas is dit door Corona niet mogelijk. Omdat ik de kerstwarmte mis, wil ik jullie wat vragen.

Zouden jullie een mooie tekening/kleurplaat voor mij willen maken? Ik heb gezien dat er zelfs Dunas kerstkleurplaten zijn! De mooiste tekening krijgt van mij persoonlijk bericht én natuurlijk een kerstcadeautje. Mijn lokale kerstengelen zullen hier voor zorgen.

Opsturen kan naar het volgende adres:

De Noordpool

Samuel Beckettlaan 25

2553 DL Den Haag

Je kan je kleurplaat t/m 26 december opsturen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en alvast een gelukkig 2021 waarin ik hopelijk weer een bezoek kan brengen aan jullie sportvereniging.

Groeten van de Kerstman