Voor de verkiezingen van de Tweede Kamer heeft Dunas de kantine aangeboden aan de gemeente als stembureau. Op maandag 15, dinsdag 16 en woensdag 17 maart kan de kantine daarom niet voor andere activiteiten gebruikt worden. Mede vanwege Covid-19 moet de kantine vóór elke stemdag goed schoongemaakt worden. Help jij de kantinecommissie daar bij? We zoeken vrijwilligers.

De kantine is op de dagen van de verkiezingen van 07:30 uur tot 21:00 in gebruik als stembureau. Op woensdag 17 maart worden vanaf 21:00 uur de stemmen geteld. Mede vanwege Covid-19 is het noodzakelijk dat voor elke stemdag de kantine wordt schoongemaakt (meubilair gedesinfecteerd, vloer schoon, toiletten gereinigd). Afhankelijk van het weer op de betreffende dagen is dit niet erg veel werk, maar moet het wel op een enigszins onhandig tijdstip plaatsvinden.

Wij zoeken vrijwilligers die hier aan mee willen en kunnen helpen. Laat ons even per mail via kantine@dunas-korfbal.nl weten wanneer jij, op welk moment, hiervoor beschikbaar bent. Doe dit vóór 1 maart, dan kunnen we tijdig een planning maken voor deze schoonmaakactie. Het gaat om de volgende momenten:

• Maandagavond 15 maart: 21:00 - 22:00 uur
  • Dinsdagmorgen 16 maart: 06:30 - 07:30 uur
  • Dinsdagavond 16 maart: 21:00 - 22:00 uur
  • Woensdagmorgen 17 maart: 06:30 - 07:30 uur
  • Donderdag 18 maart op ieder gewenst moment.

Op deze dagen zal onze kantine door veel mensen bezocht worden. Door onze kantine beschikbaar te stellen voor de verkiezingen in deze moeilijke tijd, laten we zien dat Dunas als sportvereniging midden in de samenleving staat en daar actief aan bijdraagt. Fijn als jij daarbij ook kunt helpen!