De JTC is al druk bezig met nadenken over de indeling van de teams voor volgend seizoen. We gaan ervan uit dat 2021/2022 een normaler korfbal-seizoen wordt en we weer volop aan de bak kunnen tijdens de competitie.

Ondanks corona was seizoen 2020/2021 wat betreft de aanwas van nieuwe leden een positief jaar voor Dunas met een hoop nieuwe gezichten. Tijdens de diverse trainingen en onderlinge wedstrijden op de zaterdagen was bij de jeugd te zien dat iedereen veel plezier heeft en zin in de competitie. Ook de senioren zijn weer begonnen met trainen ter voorbereiding op wat zal komen.

Heb je echter besloten dat je niet meer wil korfballen bij Dunas, dan dien je je lidmaatschap op te zeggen uiterlijk vóór 1 mei 2021. Deze datum is vastgesteld, omdat ieder jaar rond die tijd de beschikbaarheid van leden voor de indeling van de teams nodig is. Deze moeten namelijk voor het volgend seizoen bij de korfbalbond worden ingediend.

Bij een te late opzegging zijn wij als vereniging bondskosten voor het betreffende lid verschuldigd voor het gehele nieuwe seizoen en dat geldt voor alle leden. Daarom is iedereen die pas na 1 mei zijn/haar lidmaatschap opzegt, contributie verschuldigd voor het gehele volgende verenigingsjaar.

Officieël opzeggen, graag met vermelding van de reden, kan per e-mail bij de secretaris op secretaris@dunas-korfbal.nl. Tevens kun je zelf bij je trainers en teamgenoten je vertrek aangeven en het Dunas shirt inleveren. Dit blijft eigendom van SV Dunas. Misschien wil je wel lid blijven om Dunas te blijven steunen, maar niet meer spelen. Dan kun je aangeven dat je niet-spelend lid (€63,-) of donateur (€50,-) wil worden. Dan blijf je ook gewoon de nieuwsbrief ontvangen.