Zaterdag 10 april spelen de vier sterkste clubs van dit seizoen in Sassenheim (TOP/LITTA tegen PKC/Vertom) en Koog aan de Zaan (KZ/Thermo4U tegen Fortuna Delta Logistiek) de return in de tweede play-offronde. Zaterdag 17 april is RTM Stage in Rotterdam Ahoy het decor van de Korfbal Leaguefinale. De Korfbal Leaguefinale start om 16.00 uur en wordt live uitgezonden door de NOS.

Ook wordt – ook van deze eindstrijd – op Eyecons.com een live-uitzending verzorgd door de livestreamcrews van de Korfbal Leagueclubs.

De seizoensontknoping moet dit jaar helaas zonder publiek plaatsvinden. Daarom hebben het KNKV, Rotterdam Topsport en Rotterdam Ahoy gekozen voor RTM Stage in Rotterdam Ahoy: een nieuwe state of the art concert- en theatervenue, die beide teams en de vele kijkers thuis een prachtige setting biedt.

Samenvatting TOP-PKC

Zaterdag 10 april is de NOS in Sassenheim aanwezig bij de return tussen TOP/LITTA en PKC/Vertom. Een samenvatting van dit play-offduel wordt ’s avonds uitgezonden in het Sportjournaal en in Studio Sport. Afgelopen zaterdag zond de NOS een lange samenvatting uit van het heenduel in Papendrecht, te vinden in het wekelijkse overzicht ‘Korfbal League in de media’.

Korfbal League door de week

Donderdagavond 8 en 15 april kunnen korfbalfans live kijken naar Korfbal League door de week. In dit studioprogramma gaat presentatrice Tessa Hielkema (TOP/LITTA) met haar gast(en) door de Korfbal Leagueweek. Korfbal League door de week, gemaakt door de livestreamcrews van de Korfbal Leagueclubs, begint om 20.00 uur en is live te zien op Eyecons.com.

Korfbalfinale.nl en korfballeague.nl

Alle informatie over de #korfbalfinale vind je op korfbalfinale.nl. Voor alles over de Korfbal League ga je naar korfballeague.nl.

Bron: KNKV