Op deze eerste competitiewedstrijd mocht de C4 naar Moordrecht. Met wat afmeldingen waren we precies met 8 spelers. We begonnen de wedstrijd nog een beetje slaperig, want na een minuut
stonden we 1-0 achter. Gelukkig ging de C4 daar tegenin en kwam de stand op 1-1. Hierna ging de wedstrijd op deze manier door en werden er om en om doelpunten gescoord.

Na de rust met bemoedigende tips van Maarten begon de C4 fanatieker te spelen en werden er meer kansen gecreëerd. Helaas ging de bal niet echt de korf in. Ook bij de tegenpartij kwam er meer pit en hun ballen vonden wat vaker de korf. Het was leuk om weer een wedstrijd te spelen en ook om te zien hoe Maarten en zijn team het gezellig met elkaar hebben.