Vorige week zijn de teams in de nieuwe samenstellingen van start gegaan en dit kon niet zonder trainers. Wij zijn onwijs trots en blij dat er al 42 (!!) enthousiaste trainers zijn gevonden voor komend seizoen. Helaas is het ons nog niet gelukt om voor alle teams trainers te vinden, maar wie weet, kan jij ons helpen!

Zo hebben wij nog geen trainers gevonden voor de A2. De A2 is een talentvol team met kinderen tussen de 15 en 18 jaar. Zij trainen 2x per week en spelen op zaterdag de wedstrijden. Als trainer/coach enthousiasmeer je de kinderen en zorg je dat ze als team samenspelen. Onderhouden van techniek en het aanleren van meer tactische vaardigheden is belangrijk.

Voor de A1 en C3 hebben wij voor beide teams één trainer gevonden. Ly is de trainer van de A1 en Willem van de C3. Zij zouden het echter heel fijn vinden om samen met iemand anders training te geven en te coachen! Ook de A1 en C3 trainen 2x per week en spelen op zaterdag de wedstrijden. De A1 is, net als de A2, een talentvol team met kinderen tussen de 15 en 18 jaar. De C3 is een super enthousiast team met kinderen rond de 12 jaar en heeft het afgelopen seizoen al veel geleerd. Dit zetten zij komend seizoen graag voort!

Ben jij één van de personen die wij zoeken? Dan komen wij heel graag in contact met jou! Ook als je niet 2x in de week training kan geven en op zaterdag kan coachen, maar wel wat voor deze teams wilt betekenen, horen wij graag van je. Je kan bellen of whatsappen met Willem (06-53910550) of Jamey (06-39183593). Ook als je vragen hebt, kan je bij hen terecht.