Eindelijk is het zover. Er mag weer publiek langs de lijn! We hebben er lang op moeten wachten, maar in het laatste weekend van de mini-competitie voor de jeugd kunnen ouders, opa’s, oma’s en iedereen die dat wil naar de wedstrijden komen kijken.

Dat betekent dat er ook weer in onze kantine gewoon een bakje koffie of thee of een ander drankje of hapje verkrijgbaar is. Kortom, we kunnen ouderwets langs de lijn van het verenigingsleven genieten.

Uiteraard blijft waakzaamheid en zorg voor elkaars veiligheid nodig. De belangrijkste maatregel die van kracht blijft, is dat we rondom de sportvelden en in de kantine en in de kleedkamers 1,5 meter afstand houden. Dat geldt ook voor het plaats nemen op de banken en aan de picknicktafels op de terrassen. Als je in de kantine wilt zitten, wordt door het barpersoneel een plaats aangewezen.