Zaterdag 3 juli vieren we onze eerste verjaardag! In de ochtend is er tussen 10 en 14 uur een spel en sportprogramma voor de jeugd. Natuurlijk is er een springkussen, en….de rest verklappen we nog niet. In de namiddag is er vanaf half 3 een feestelijke ontvangst met hapje en drankje voor iedereen. We nemen daarbij nog steeds de corona maatregelen in acht.

Een jaar geleden - op 1 juli - hesen we de prachtige Dunas vlag, samen met onze hoofdsponsor Rots HR Professionals. ’s Avonds konden samen via Zoom onze oprichting vieren, en in het echt deden we dat met de presentatie van de selectie en de komst van Stokkie in september op het Stokroosveld.

In beweging

We hebben een bijzonder eerste jaar achter de rug, we vierden een paar kampioenschappen, verwelkomden tientallen nieuwe leden en tegelijk stond er ook veel stil. Maar de mensen van Dunas niet. Onvermoeid is er geklust, in de winter hebben we buiten getraind, een horde jonge trainers ging van start en op onze vriendjes en vriendinnetjes-dag stonden er bijna 30 Kangoeroes op het veld. We werden bijna Club van het Jaar en keurden met elkaar in de BALV de verbouwingsplannen goed. Kortom we hebben de energie en drive vast weten te houden. En we kunnen niet wachten die om te zetten in sportieve prestaties in het volgende seizoen.

Programma

Alle reden dus om onze verjaardag te vieren! De ochtend is echt specifiek voor de jeugd. Senioren zijn in de namiddag welkom, net als de ouders zijn met natuurlijk de kinderen. Commissie leden en vrijwilligers zijn vanzelfsprekend ook van harte welkom.

10:00  - 12:00              Kangoeroes, F, E, D teams

12:00 - 14:00               C, B, A teams

14:30 - 16:30               Feestelijke borrel voor iedereen

Corona

De situatie is sterk verbeterd dus er kan weer meer. Niettemin blijven we graag voorzichtig om ook onze sportclub echt open te houden. Zodat we met iedereen aan de competitie kunnen beginnen na de zomer. Ter plekke nemen we maatregelen en nu al het verzoek je hier goed aan te houden. Alvast veel dank!

We zien je graag zaterdag 3 juli!