Afgelopen zaterdag stond volledig in het teken van het 1-jarig jubileum van Dunas. Na een jaar dat vooral door corona werd bepaald, was het tijd voor een feestje! En er is flink uitgepakt! ’s Ochtends begon de jongste jeugd aan hun heel leuke spellenparcours met onder meer een groot stormbaanluchtkussen. Daarnaast was er schmink, tattoos, nog eens twee springkussens en er was een heuse ijscokraam.

Ook Stokkie was zowaar even van de partij. Direct na het middaguur startte de oudere jeugd aan hun spellenparcours. Uiteraard was er ook voor hen een ijsje. En misschien niet verrassend, maar er werden nog steeds gretig tattoos gehaald. Na het evenement heeft een grote groep nog lang met elkaar gevoetbald en natuurlijk gechild.

In de middag was er voor alle leden en iedereen die Dunas een warm hart toedraagt een feestelijke bijeenkomst. Op het fraai versierde en gezellig drukke terras nam Bart de gelegenheid om de aanwezigen even kort toe te spreken. Hij bedankte alle vrijwilligers die in een bijzonder en soms onwerkelijk jaar met elkaar zoveel vooruitgang hebben geboekt. En we zijn nog lang niet klaar! Bart eindigde door met elkaar en met een heerlijk glaasje bubbels op onze eerste verjaardag te proosten.

Inmiddels zal een ieder het heel fraaie jubileummagazine hebben ontvangen. Zo niet, dan ligt het binnenkort op de deurmat! Het is een prachtige glossy geworden met mooie foto’s, interessante interviews en leuke spelletjes.

Tot slot veel dank aan de activiteiten-, kantine- en PR/communicatiecommissie die alle activiteiten rondom het eerste jubileumjaar mogelijk hebben gemaakt. Het was genieten op ons vertrouwde Stokroosveld.

Wil je nog even terug kijken naar afgelopen zaterdag? Kijk dan op onze facebookpagina (alleen voor leden) voor de foto’s.