Zaterdag is het weer zover! De start van de Grote Club Actie!
Het geld dat wij met deze actie ophalen willen we graag gaan gebruiken voor o.a. nieuwe palen en grondplaten. Dus dat is een mooi doel dat je kunt noemen bij het verkopen van je loten.

Zaterdag 18 september is het de bedoeling dat de F t/m C teams ná hun wedstrijd uit of thuis verzamelen in de B-.Kantine van Dunas met ouders en/of trainers. Daar zullen we jullie een korte uitleg geven en je eigen lotenboekje uitdelen. Op de kaft van het boekje staat je naam maar ook een voor jou speciaal gemaakte QR-code zodat je deze kunt laten scannen.  Dan kom je op de pagina waar je loten kunt kopen en staat gelijk geregistreerd dat jij de verkoper bent. Super handig om zo te zien wie de grootste lotenverkoper van Dunas wordt?

Na de uitleg gaat het hele team onder begeleiding van ouders/verzorgers/trainers naar een aangewezen straat om daar de loten te verkopen. Dit duurt ongeveer een half uurtje en dan komen jullie weer terug in Kantine B- alwaar jullie nog wat lekkers krijgen en wat te drinken.

Uiteraard doet Iedereen weer mee. En zijn we benieuwd of we dit jaar weer een record aantal loten verkopen. Van ieder verkocht Lot gaat 80% naar onze vereniging dat is € 2,40 per Lot en vorig jaar hadden we het mooie bedrag van € 3700 binnen gehaald, dus doe je best.

Heel veel succes allemaal.

En uiteraard voor de kinderen die de meeste loten verkocht hebben zijn er natuurlijk weer mooie prijsjes beschikbaar.

Grote Clubactie Opbrengst 2020: €3701,20