Komend weekend op zaterdag 18 september staat Dunas bol van activiteiten. De belangrijkste activiteiten zijn de thuiswedstrijden van de selectie en de verkoop van de loten van de Grote Clubactie (GCA) door de jeugdteams.

Hoofdactiviteit zijn de eerste thuiswedstrijden van de selectie op het eigen Stokroosveld. Om 14.00 uur start de wedstrijd van Dunas 2 en om 15.30 uur begint Dunas 1 aan haar wedstrijd. Ook dit jaar worden de spelers, die het het komende seizoen voor Dunas moeten gaan doen, aan het publiek gepresenteerd.

Naast alle wedstrijden gaan de jeugdteams zaterdag met elkaar op stap om de loten van de Grote Clubactie (GCA) te verkopen. Bij terugkomst op het Stokroosveld staat er uiteraard een lekkernij ter beloning voor het harde werk klaar. Mochten de kids daarna nog wat energie over hebben dan kunnen zij lekker op een springkussen spelen.

’s Middags wordt de barbecue aangestoken en is er vanaf 13.00 uur overheerlijke saté met een stokbrood of een ontzettend lekker broodje hamburger verkrijgbaar.

En last, but not least is onze mascotte Stokkie weer van de partij om de selectie de juiste vibes mee te geven!