Nu ik regelmatig met mijn camera bij Dunas langs de lijn ben te vinden, wordt het tijd om mijzelf kort voor te stellen. Ik ben Wim den Dulk, de vader van Vincent (coach B1 en speler van Dunas 5). Ik ben een hobby fotograaf en vind het erg leuk om bij korfbalwedstrijden te fotograferen. Dat doe ik altijd in overleg met de vereniging, vaak op verzoek van de vereniging en soms op eigen initiatief.

De foto’s die ik maak, bewerk ik met wat standaard handelingen en stuur ik dan door naar de redactie van Dunas. Daar volgt nog een controle op toestemming van ouders voordat ze gepubliceerd worden. Zelf doe ik er verder helemaal niets mee, ik publiceer geen korfbalfoto’s via sociale media of andere websites.

Zoals gezegd, vind ik het leuk om wedstrijdfoto’s te maken. Dit overleg ik altijd eerst met de coach van het betreffende team. Maar mocht er nou een leuke gelegenheid zijn voor foto’s, benader mij dan ook vooral zelf. Ik kom graag langs!

Tot ziens,

Wim