18 september jl. was het dan zover, de start van de Grote Clubactie! Uit- en thuisspelende teams werden in de B-kantine van Dunas verwelkomd door Hetty.

Elleke had ervoor gezorgd dat alle lotenboekjes waren voorzien van een sticker met naam,  team én eigen QR-code. Na een korte uitleg én het bekijken van een instructiefilmpje (met dank aan Jos Timmer voor het regelen) kregen de kids van de teams die waren gekomen hun eigen lotenboekje. Ze gingen onder begeleiding van ouders en/of trainers naar een hun aangewezen straat in de buurt van het veld (helaas had de scouting hetzelfde idee, dus een enkele straat was al 'volgeboekt'.)
Na een half uurtje lopen kwam iedereen terug naar de kantine en kregen daar een zakje popcorn en een pakje  Caprisun (dank aan Monique voor het regelen hiervan) als beloning.

Topteam van deze dag was de D2, die maar liefst 28 loten hadden verkocht!

En vers van de pers......Benthe heeft in haar uppie tot nu toe 40 loten verkocht! Online zijn er inmiddels 111 loten verkocht! Het gaat dus super en we hebben nog tot eind oktober om loten te verkopen. Vorig jaar is er ruim € 3.700 opgehaald, daar willen we dit jaar natuurlijk overheen! Van de opbrengst gaan we nieuwe materialen, zoals palen en grondplaten, kopen.

Voor de (F-, E- D- en C )-teams die zaterdag niet in de gelegenheid waren om hun lotenboekjes op te halen en loten in de buurt te verkopen én de A- en B- teams......dinsdagmiddag/avond komt Hetty de lotenboekjes uitdelen voor óf na de training!

Oja, is je boekje vol? Gooi hem dan in de daarvoor bestemde doos die op de bar van de (A-) kantine van Dunas staat. Wil je een nieuw boekje? Vraag er 1 aan Hetty.  Op dit boekje staat een 'Dunas QR-code'.

Iedereen die een lotenboekje heeft gekregen: HEEL VEEL SUCCES MET DE VERKOOP!!!!
Ga op school langs alle meesters en juffen, bel aan bij alle buren uit de straat,  ga je hele familie af enzovoort om zoveel mogelijk loten voor Dunas te verkopen! En ben jij één van onze topverkopers? Dan zit daar natuurlijk een leuk prijsje aanvast!

In de volgende nieuwsbrief zullen we de tussenstand van het verkochte loten doorgeven.