Ook dit jaar doet Dunas weer mee aan de Grote Clubactie. De loterij waarmee verenigingen geld voor de clubkas kunnen verdienen. Koop je bij ons een lot dan help je Dunas nieuw trainingsmateriaal en een nieuw materiaalhok te bekostigen. Lees hier hoe je heel gemakkelijk online loten koopt, en bekijk wat de tussenstand op dit moment is en wanneer je je boekje weer moet inleveren.

De Grote Clubactie is een landelijke loterij, waarbij Dunas voor ieder verkocht lot €2,40 ontvangt en de koper kans maakt op vele prijzen, met een hoofdprijs van €100.000 euro. Vorig jaar heeft deze actie Dunas ruim €3.000 euro opgeleverd.

Tussenstand
De tussenstand wordt zoals ieder jaar weer bijgehouden door Elleke. Zij regelt dat alle jeugdleden een boekje krijgen, alle offline loten worden ingevoerd en dat we goed bijhouden hoeveel loten er namens Dunas al verkocht zijn. Zij stuurt wekelijks een berichtje met de tussenstand. Deze kan je hieronder vinden.

Dunas hoopt nog op 143 (of meer) verkochte loten. Staan die nog in de loten boekjes die thuis liggen??

Lever je boekje VOOR 23 NOVEMBER in bij de trainer. en nog veel succes met het verkopen van de laatste lootjes bij familie en bekenden.

Iedereen kan het groetjes El

Koop je lot en help Dunas
Het kopen van een of meer loten is heel gemakkelijk. In de eerste plaats hebben de jeugdleden van Dunas een verkoopboekje gekregen om loten te verkopen aan iedereen die zij kennen. Wellicht spreken zij ook jou aan om een lot te kopen, vul dan je gegevens in en je krijgt je lotnummer(s) op je afschrift. Als je e e-mailadres invult, krijg je ook een mail met jouw lotnummer(s).

Je kunt je loten echter ook online kopen. Scan hiervoor de QR-code in de kantine of op het lotenboekje van de verkoper, en vul je gegevens in op je telefoon. Je kunt natuurlijk ook gewoon HIER KLIKKEN! Geef bij het invullen van je gegens ook op voor welk jeugdlid je jouw loten wil laten meetellen, want voor de bester lotenverkopers van Dunas ligt een mooie prijs klaar.

Superloten
Het is ook mogelijk om als gulle gever, als bedrijf of gezamelijk als (ouders van een) Team of een groep vrienden een SUPERLOT TE KOPEN. Een superlot is een bundel van 50 loten in één. Je maakt direct 50x kans op de mooie prijzen, en nog belangrijker, je levert een grote bijdrage aan het realiseren van ons doel. Ieder bedrijf of iedere groep die een superlot koopt, zullen we op deze pagina noemen en bedanken.

Trekking
De trekking zal dit jaar plaatsvinden op 8 december 2021. Dit geldt ook voor de Superlot trekking. Vanaf 9 december 2021 publiceert De Grote Clubactie de uitslag op haar website.