Drie weken geleden stonden we voor het eerst, sinds bijna 1,5 jaar, weer eens binnen de lijnen. Nieuw seizoen, nieuw team. Het was in alle op zichten weer even wennen. Uiteindelijk waren de kansjes er wel maar misten we nog een beetje dat fingerspitzengefühl en bovendien deed ALO het beter met als resultaat een 5-10 verlies. Na knappe winst op Fortuna een week later en uitstel van de wedstrijd bij Danaïden mochten we 3 oktober bij ALO terug op visite.
Zaterdagmiddag begon het met regenen en zondag eind van de middag stopte het pas weer. Afijn, gewaarschuwd door het eerdere verlies gingen we vol goede moed de stromende regen in. We moesten even onze draai vinden, binnen een paar minuten stonden we al 2-0 achter. Daar bleef het gelukkig bij, via leuke acties en mooie afstandsschoten liepen we snel in en daarna handen wij de touwtjes in, de gladde, handen. Bij rust stond het 9-3 in ons voordeel. Grootste tegenslag in de eerste helft was dat Zweitze met een blessure aan zijn kuit het veld uit moest hinkelen, sterkte man! Gelukkig zat Joshi op de bank en die wist het gapende gat uitstekend in te vullen. De tweede helft werd met drie verse dames lekker uitgespeeld, soepel lopende combinaties en goede druk in de verdediging en vele rebounds zorgden voor een mooie 5-17 eindstand op het scorebord. Ondanks het natte weer was het dus eigenlijk best een heel lekkere wedstrijd met leuk samenspel en mooie goals.
Dank aan Joshi en de supporters, zondag om 11 uur thuis tegen Fortuna, see you there!