De A2 begint steeds beter te spelen. Tot nu toe gingen alle wedstrijden verloren, maar de verschillen met de tegenstanders worden steeds kleiner. Vorige week ging de wedstrijd tegen Twist A2 nipt verloren. Vandaag werd er gespeeld tegen ALO A2.

In de eerste wedstrijd van dit veldseizoen verloor Dunas met ruime cijfers (13-2), en liep ALO vanaf de eerste minuut in snel tempo uit. Dit keer begon Dunas fel aan de wedstrijd, had vaak de bal, maar slaagde er niet in om te scoren. Dat deed ALO ook niet, zodat het na 10 minuten nog steeds 0-0 stond. Pas toen scoorde ALO. Nadat Dunas gelijk maakte volgde snel de 2-1 voor ALO. Tot de rust liep ALO, geholpen door een overschot aan lengte in het team, uit naar 5-2. Toch bleef de wedstrijd aardig in evenwicht. Na de rust verslapte de aandacht van Dunas en scoorde ALO diverse keren. Dunas had zeker kansen, maar die werden net niet benut. De eindstand van 13-5 voor ALO doet het niet vermoeden, maar de toeschouwers zagen een hele andere wedstrijd dan enkele weken geleden. ALO werd nu goed partij geboden. Er werd goed samengespeeld, iedereen was fel op de bal en er werden weinig overtredingen gemaakt. Compliment voor spelers en trainer!