Dunas heeft al een PRIJS gewonnen bij de Grote Clubactie, namelijk 15 toegangskaartjes voor de voetbalwedstrijd ADO - Excelsior op 22 oktober om 20.00 uur. We willen dit gaan verloten onder al onze trainers en bondsscheidsrechters. Dus, laat even weten of je mee wilt, dan weten we onder hoeveel mensen we moeten gaan loten.

Ondertussen staat het AANTAL VERKOCHTE LOTEN op 1030 stuks!!! (Nog 520 te gaan om het aantal van vorig jaar te halen.)
Knap werk van iedereen die zijn best doet voor Dunas en dank aan iedereen die loten koopt.
Ik hoop dat de A-, B- en C-jeugd nog ff hun best doet via FB en app om zo weer geld te verdienen voor trainingsmateriaal waar ze zelf ook weer plezier van hebben.

En ik heb de 20 loten voucher ontvangen.
Ik mail het volgende week door (hoop ik) voor kinderen die minstens 20 loten hebben verkocht.
Het zijn kortingsbonnen op attractieparken, pannenkoekrestaurants en sportzaken. Daarnaast zijn er ook nog 2 winacties.

En alle leden die binnenkort jarig zijn zeg tegen familie/vrienden;
Nee, ik hoef geen kadootje, koop maar een lootje !!!

Succes nog allemaal!

Groet,

Elleke

A.U.B. de boekjes inleveren in doos die op het hoge tafeltje bij de deur in de kantine staat.

GCA lootje(s) van Dunas kopen? Dat kan hier.