Het kamerdebat op 1 december heeft geen veranderingen in het beleid ten aanzien van de sport opgeleverd. Tot en met 19 december kan er niet gesport worden na 17.00 uur.

Dit heeft gevolgen voor zowel de competitiewedstrijden als de trainingen.

Dat betekent het volgende:

• Er zijn door de weeks geen trainingen.
  • De competitie in de wedstrijdsport is stil gelegd (Dunas 1, 3, 4 en A1). De nu geplande wedstrijden (die voor 17.00 uur klaar zijn) worden als oefenwedstrijd beschouwd. Uiteraard in overleg met je trainer/ team en de tegenstander.
  • De competitie in de breedtesport (overige Dunas teams) loopt door. Wedstrijden kunnen (in overleg) zo nodig verplaatst worden.

Praktisch is besloten het thuisprogramma van de komende weken niet te wijzigen. Dat betekent dat wedstrijden die na 16.00 uur zouden starten niet doorgaan. De overige wedstrijden worden gewoon gespeeld. Over het uitprogramma beslist de thuisvereniging. Indien hier iets wijzigt, stellen we het betreffende team op de hoogte.

Indien er mensen zijn die niet willen spelen vanwege de huidige situatie, graag melden bij de JTC. Ook voor overige vragen graag de JTC contacten.

Het bestuur en JTC