De verkoop van de Grote Clubactie is afgelopen en El heeft de (papieren) loten ingevoerd.
Bij het invoeren zag ze dat we het aantal van vorig jaar ver voorbij zijn gegaan, wat betekent dat we een record aan loten hebben verkocht!
Vanaf 18 september hebben circa 87 kinderen voor Dunas loten verkocht.
Zo'n 688 mensen hebben loten gekocht.
Het totaal staat nu op 1967 verkochte loten!
Dat levert Dunas dan ook heel veel geld op, namelijk € 4693,44! *
Dit is ruim € 1000,- meer dan vorig jaar!
Ook leuk om te weten: de verenigingen uit de provincie Zuid-Holland haalden in totaal het meeste op, met totaal € 2.174.952. Gemiddeld is dat in Zuid-Holland € 2279,- per vereniging.
De provincie Utrecht had de bestverkopende clubs tijdens de afgelopen actie. Hier haalden de verenigingen gemiddeld € 2.371,- op. Wij hebben dus 2x zoveel opgehaald dan het gemiddelde!!!

Iedereen mega bedankt voor het verkopen en kopen van loten!
Ouders bedankt voor het stimuleren en het helpen herinneren aan het verkopen.

De TOP 3 'Beste verkopers van Dunas' is:
1. Puck (F2): 112 loten
2. Benthe (D3): 89 loten
3. Alana (D1): 70 loten

Jullie krijgen van Dunas nog een bedankcadeautje !!

Namens El: "Iedereen geweldig bedankt en tot volgend jaar!".

Oja, vergeet natuurlijk niet te checken of je iets hebt gewonnen. Op 9 december kun je je lotnummer checken op de site van de Grote Clubactie.

* Het daadwerkelijke bedrag wat we krijgen kan uiteindelijk ietsjes afwijken van de cheque door eventuele storneringen, lagere incassokosten, etc.